قوانین بازگشت و تعویض

تحویل مطلوب کالاهای سفارش داده شده به مشتریان عزیز و جلب رضایت ایشان همواره از اهداف هالی شاپ بوده است. در همین راستا این مجموعه کوشیده است با همکاری تأمین­ کنندگان معتبر کشور، فراهم نمودن بهترین روش های بسته بندی کالا و انتخاب سیستم های حمل و نقل ایمن و قابل اطمینان، کالاهای خریداری شده را با تضمین سلامت و اصالت فیزیکی به دست مصرف کنندگان گرامی برساند. با این حال ممکن است مشتریان عزیز در فرآیند خرید و تحویل کالا با مسائلی رو به رو شوند که خدمات پس از فروش و امور مشتریان هالی شاپ می کوشد تا مطابق شرایط ذیل اقدامات لازم را جهت رفع  مشکلات احتمالی به عمل آورد.
شرکت هالی شاپ در خصوص محصولاتی که نیاز به فرصت تست دارند، 7 روز مهلت زمانی جهت بازگشت کالا در نظر گرفته است که رعایت شرایط مندرج در بندهای آتی به منظور مرجوع نمودن کالا ضرورت دارد.
ایراد ظاهری و فیزیکی
هرگونه ایراد ظاهری یا فیزیکی در کالای خریداری شده باید تا حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از زمان تحویل کالا از روش های پیش بینی شده به اطلاع هالی شاپ رسیده باشد.
ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده
ایراد یا اشکال فنی می بایست حداکثر ظرف مدت زمان 48 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به واحد خدمات پس از فروش هالی شاپ اعلام گردد. ایراد و اشکال ­های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن) که به علت استفاده ناصحیح مشتری بر روی کالا ایجاد می­ گردد، مشمول سرویس خدمات استرداد کالا نخواهد شد.
تماس با halishop.ir
کاربر گرامی ضمن تشکر از حضور شما در وب سایت فروشگاه اینترنتی های شاپ، در صورت بروز هرگونه سؤال یا ابهامی با ایمیل یا شماره تلفن 09123143243093079309948
تماس بگیرید.